-
Teaches and examines
Snežana Lekić, PhD Slavica Mandić, PhD Aleksandra Đurić, PhD
-
Examines
Iva Bubanja, PhD
-
Practices
Iva Bubanja, PhD
* By clicking the filter all information about the subject for the selected teacher are displayed.
- 11
- Jun
Распоред полагања испита код професорке др Славице Мандић
Распоред полагања испита код професорке Славице Мандић одржаће се 12.6.2024 године према следећем распореду: 1. Социологија у бизнису - СП Финансије, рачуноводство и банкарство у 11.00 часова у...
- 4
- Jun
Распоред полагања испита код професорке Александре Ђурић
Испит из предмета Пословне комуникације код професорке Александре Ђурић одржаће се 07.06.2024.године у 10 часова у амфитеатру А-3. Испит из предмета Социологија у бизниса код професорке Александре...
- 20
- May
Промена термина консултација код проф.Александре Ђурић
Консултације код проф. Александре Ђурић заказане за петак, 24.05.2024. године, одржаће се у уторак, 21.05.2024. године у термину од 11.00 до 13.00 часова у кабинету 239.
- 3
- Sep
Померање термина консултација код др Иве Бубање за недељу од 2. септембра до 8. септембра 2024. године
Консултације код вишег предавача, Иве Бубање, одржаће се у четвртак, 5. септембра 2024. године, у термину од 13.00 до 15.00 часова, уместо у петак, 6. септембра 2024. године у истом термину.
- 11
- Jun
Последњи термини одбране Практичних радова из Социологије у бизнису за јунски испитни рок код В. П. Иве Бубање
Последња два термина за одбрану практичних радова из Социологије у бизнису код вишег предавача, Иве Бубање, за јунски испитни рок су: петак, 14.6.2024. године, и понедељак, 17.6.2024. године од...
- 5
- Jun
Промена термина консултација код вишег предавача Иве Бубање за петак, 7.6.2024. године
Консултације код вишег предавача, Иве Бубање, одржаће се у петак, 7.6.2024. године, у термину од 10.30 до 12.30 сати, уместо од 13.00 до 15.00 сати.
- 25
- Apr
Одлагање термина консултација код вишег предавача, Иве Бубање за петак, 26.4.2024. године
Консултације код вишег предвача, Иве Бубање, заказане за петак, 26.4.2024. године, одлажу се за следећи регуларни термин консултација због болести предавачице.
- 3
- Sep
Померање термина консултација код др Иве Бубање за недељу од 2. септембра до 8. септембра 2024. године
Консултације код вишег предавача, Иве Бубање, одржаће се у четвртак, 5. септембра 2024. године, у термину од 13.00 до 15.00 часова, уместо у петак, 6. септембра 2024. године у истом термину.
- 11
- Jun
Последњи термини одбране Практичних радова из Социологије у бизнису за јунски испитни рок код В. П. Иве Бубање
Последња два термина за одбрану практичних радова из Социологије у бизнису код вишег предавача, Иве Бубање, за јунски испитни рок су: петак, 14.6.2024. године, и понедељак, 17.6.2024. године од...
- 5
- Jun
Промена термина консултација код вишег предавача Иве Бубање за петак, 7.6.2024. године
Консултације код вишег предавача, Иве Бубање, одржаће се у петак, 7.6.2024. године, у термину од 10.30 до 12.30 сати, уместо од 13.00 до 15.00 сати.
- 25
- Apr
Одлагање термина консултација код вишег предавача, Иве Бубање за петак, 26.4.2024. године
Консултације код вишег предвача, Иве Бубање, заказане за петак, 26.4.2024. године, одлажу се за следећи регуларни термин консултација због болести предавачице.
[1] Лекић, С., Мандић, С. (2022). Пословне комуникације: Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија.
[2] Lehman, C. M., Du Frene, D. D. (2015). Poslovna komunikacija (BCOM). Beograd: Data status.
[3] Cardon, P. (2016). Business Communication: Developing Leaders for a Networked World. McGraw Hill.
[4] Bovee, J. V., Thill, C.L. (2015). Business Communication Today. Global Edition. Pearson Education.
[5] Ивановић, М., Ђурић, А. (2015). Пословне комуникације у туризму. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
[6] Ђуровић, Ђ., Јеринић, Д. (2014). Комуникације у бизнису. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад: 40 поена
Приступни рад: 20 поена
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима.
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
Основна литература:
[1] Лекић, С., Мандић, С. (2020). Пословне комуникације: Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија.
Додатна литература:
[2] Lehman, C. M., Du Frene, D.D. (2015). Poslovna komunikacija (BCOM). Beograd: Data Status.
[3] Cardon, P. (2016). Business Communication: Developing Leaders for a Networked World. McGraw Hill.
[4] Bovee, J. V., Thill, C.L. (2015). Business Communication Today. Global Edition. Pearson Education.
[5] Ивановић, М., Ђурић, А. (2015). Пословне комуникације у туризму. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
[6] Ђуровић, Ђ., Јеринић, Д. (2014). Комуникације у бизнису. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад: 40 поена
Приступни рад: 20 поена
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима.
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
Додатна литература:
- Bovee, C. L., Thill, J. V. (2012). Suvremena poslovna komunikacija. Zagreb: Mate.
- Janjićević, N. (2009). Organizaciono ponašanje, Beograd: Data status.
- Schemerhorn, H. O. (2006). Organizational Behavior. New York: Wiley.
- Aronson, E., Vilson, T., Akert, R.(2013). Socijalna psihologija. Beograd: Mate.
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад: 40 поена
Приступни рад: 20 поена
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима.
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
Обавезна литература:
- Лекић, С., Мандић, С. (2020). Пословне комуникације. Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија
Додатна литература:
- Bovee, C. L., Thill, J. V. (2012). Suvremena poslovna komunikacija. Zagreb: Mate.
- Dženkins, F. (2003). Oglašavanje, Beograd: Clio.
- Istman, T., S., Ferguson, A., D., Klajn, A., R. (2004). Promocija i marketing elektronskih medija. Beograd: Clio.
- Milivojević, S. (2010). Hrestomatija iz javnog mnjenja, Beograd: Fakultet političkih nauka.
- Radojković, M., Miletić, M. (2008). Komuniciranje, mediji i društvo. Beograd: Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu.
- Vilkoks, D. L., Kameron, G. T., Olt, F. H., Ejdži, V. K. (2006). Odnosi s javnošću: studijsko izdanje. Beograd: Centar za izdavačku delatnost Ekonomskog fakulteta u Beogradu.
- Zonić, D. (1999). Svet reklame. Beograd: Prosveta.
- Young, D. J. (2006). Foundations of business communication, New York: Mc Graw-Hill Irwin.