Консултације
Контакт
Предаје и испитује
Менаџмент (2017. год.)-осс Маркетинг и трговина (2017. год.)-осс Менаџмент туризма (2014. год.)-осс Јавна управа (2022. год.)-осс Јавна управа (2020. год.)-мссОбавештења
- 14
- септ.
Промена термина консултација код др Бојане Чавић, проф.с.с.
Консултације код др Бојане Чавић, проф.с.с. одржаће се у понедељак, 16.09.2024. године у термину од 09.45 до 12.00 часова, уместо у четвртак, 19.09.2024. године.
- 3
- септ.
Упис оцена из предмета Основи маркетинга
Упис оцена из предмета Основи маркетинга, др Бојана Чавић, проф.с.с. обавиће се у понедељак, 09.09.2024. године у 13 часова у слушаоници С18.
- 24
- јун
Промена термина консултација код др Бојане Чавић, проф.с.с.
Консултације код др Бојане Чавић, проф.с.с. одржаће се у уторак, 25.06.2024. године у термину од 10 до 12 часова, уместо у четвртак 27.06.2024. године.
- 13
- јун
Резултати испита из премета Основи маркетинга
Резултати испита из премета Основи маркетинга рађеног 11.06.2024. године.
- 13
- јун
Резултати испита из предмета Међународни маркетинг
Резултати испита из предмета Међународни маркетинг рађеног 13.06.2024. године.
- 11
- јун
Упис оцена из предмета Основи маркетинга
Упис оцена из предмета Основи маркетинга, студијски програм Менаџмент обавиће се у среду, 12.06.2024. године у сали С23 према следећем распореду: 14.00 часова - студенти до броја индекса...
- 7
- јун
Распоред група за полагање испита из предмета Основи маркетинга, студијски програм Менаџмент
Испит из предмета Основи маркетинга, студијски програм Менаџмент, одржаће се 11.06.2023. године у сали С3 према следећем распореду: 10.00 часова - студенти који полажу само завршни део; 11.00...
- 3
- јун
Промена термина испита из предмета Основи маркетинга - др Бојана Чавић, проф. с.с.
Испит из предмета Основи маркетинга, студијски програм Менаџмент, одржаће се у уторак, 11.06.2024. године у 10 часова у сали С3. Распоред група за полагање испита биће објављен у петак, 07.06.2024....
- 9
- мај
Резултати поправног другог колоквијума - Основи маркетинга
Резултати поправног другог колоквијума из предмета Основи маркетинга, студијски програм Менаџмент.