Први и дрги колоквијум из предмета Маркетинг у јавном сектору


Први и други колоквијум из предмета Маркетинг у јавном сектору одржаће се 14.07.2025. године у електронској сали С3.

Лекције које обухвата први колоквикум су: Увод у маркетинг, Маркетинг окружење, Спровођење маркетиншког истраживања и Понашање потрошача, а лекције које обухвата други колоквијум су: СТП, Производ и управљање производом, Бренд, Услуга и Цена као инструмент маркетинг микса, из књиге Маркетинг, аутора др Бојане Чавић, проф.с.с.

Колоквијуму је могуће приступити искључиво уз индекс.

Распоред група за полагање колоквијума:

11.00 часова студенти од броја индекса 1Г1/0001/22 до броја индекса 2Г1/0038/22;

11.30 часова студенти од броја индекса 2Г1/0039/22 до краја.