Први и други колоквијум из предмета Маркетинг у јавном сектору одржаће се 14.07.2025. године у електронској сали С3.
Лекције које обухвата први колоквикум су: Увод у маркетинг, Маркетинг окружење, Спровођење маркетиншког истраживања и Понашање потрошача, а лекције које обухвата други колоквијум су: СТП, Производ и управљање производом, Бренд, Услуга и Цена као инструмент маркетинг микса, из књиге Маркетинг, аутора др Бојане Чавић, проф.с.с.
Колоквијуму је могуће приступити искључиво уз индекс.
Распоред група за полагање колоквијума:
11.00 часова студенти од броја индекса 1Г1/0001/22 до броја индекса 2Г1/0038/22;
11.30 часова студенти од броја индекса 2Г1/0039/22 до краја.