Први и други колоквијум из предмета Основи маркетинга,студијски програм Менаџмент, одржаће се 14.07.2025. године у електронској сали С3.
Лекције које обухвата први колоквикум су: Увод у маркетинг, Маркетинг окружење, Спровођење маркетиншког истраживања и Понашање потрошача, а лекције које обухвата други колоквијум су: СТП, Производ и управљање производом, Бренд, Услуга и Цена као инструмент маркетинг микса, из књиге Маркетинг, аутора др Бојане Чавић, проф.с.с.
Колоквијуму је могуће приступити искључиво уз индекс.
Распоред група за полагање колоквијума:
12.30 часова студенти од броја индекса 1Б1/0001/24 до броја индекса 2Б1/0040/24;
13.00 часова студенти од броја индекса 2Б1/0041/24 до краја.
Обавештење се односи на: