Први и други колоквијум - Основи маркетинга, студијски програм Менаџмент

Први и други колоквијум из предмета Основи маркетинга,студијски програм Менаџмент, одржаће се 14.07.2025. године у електронској сали С3.

Лекције које обухвата први колоквикум су: Увод у маркетинг, Маркетинг окружење, Спровођење маркетиншког истраживања и Понашање потрошача, а лекције које обухвата други колоквијум су: СТП, Производ и управљање производом, Бренд, Услуга и Цена као инструмент маркетинг микса, из књиге Маркетинг, аутора др Бојане Чавић, проф.с.с.

Колоквијуму је могуће приступити искључиво уз индекс.

Распоред група за полагање колоквијума:

12.30 часова студенти од броја индекса 1Б1/0001/24 до броја индекса 2Б1/0040/24;

13.00 часова студенти од броја индекса 2Б1/0041/24 до краја.


Обавештење се односи на: