Први колоквијум из предмета Основи маркетинга, студијски програм Менаџмент, одржаће се у среду 20.03.2024. године у електронској сали С4.
Лекције које обухвата тест су: Увод у маркетинг, Маркетинг окружење, Спровођење маркетиншког истраживања и Понашање потрошача.
Колоквијуму је могуће приступити искључиво уз индекс.
Распоред група за полагање колоквијума:
- 10.00 часова студенти са бројем индекса: 1Б1/0001/23 – 1Б1/0030/23;
- 10.10 часова студенти са бројем индекса: 1Б1/0031/23 – 2Б1/0026/23;
- 10.20 часова студенти са бројем индекса: 2Б1/0027/23 – 2Б1/0056/23;
- 10.30 часова студенти са бројем индекса: 2Б1/0057/23 – 2Б1/0086/23;
- 10.40 часова студенти са бројем индекса: 2Б1/0087/23 – 2Б1/0116/23;
- 10.50 часова студенти од броја индекса 2Б1/0117/23.
Обавештење се односи на: