-
Предаје и испитује
др Анкица Борота Тишма
-
Испитује
др Радица Јовановић
-
Држи вежбе
др Анкица Борота Тишма
* Кликом на филтер
приказују се све информације о предмету за изабраног наставника.
- 14
- нов.
Предавање на тему Канали маркетинга у компанији Ананас
У петак, 15. новембра 2024. г. у 13 часова у Амфитеатру 4, господин Александар Марушић, E-commerce Merchandising Manager из компаније Ананас, одржаће предавање на тему Канали маркетинга у компанији...
- 14
- нов.
Предавање на тему Канали маркетинга у компанији Ананас
У петак, 15. новембра 2024. г. у 13 часова у Амфитеатру 4, господин Александар Марушић, E-commerce Merchandising Manager из компаније Ананас, одржаће предавање на тему Канали маркетинга у компанији...
Предиспитне обавезе и начин полагања испита
Предиспитне обавезе студената
Колоквијум 1 – 30 поена
- Област: Основне компоненте система канала маркетинга; Системски приступ управљању каналима маркетинга; Избор одговарајуће структуре канала маркетинга.
- Материјал за припрему колоквијума: Уџбеник „Канали маркетинга“ аутора Анкица Борота-Тишма (прва три поглавља), или материјали са power point презентације (првих 6 недеља, постављени су на сајт Академије предмета Канали маркетинга, ПРЕДАВАЊА).
- Предавања се одржавају у просторијама Академије, петком од 13 до 15:25 у Амфитеатру 4).
Колоквијум 2 – 20 поена
- Област: Методологија оцене учинка одабраних канала маркетеинга предузећа; Еволуција структуре канала маркетинга; Фактори који утичу на канале маркетинга, Савремена кретања у дистрибуцији која афирмишу значај канала маркетинга; и Вишеканална малопродаја у свету и Србији.
- Материјал за припрему другог колоквијума: Уџбеник „Канали маркетинга“ аутора Анкица Борота-Тишма (4. 5. 6. 7 и 8. поглавље), или материјали са power point презентације (од 7. до 15. недеље), постављени су на сајт Академије предмета Канали маркетинга, ПРЕДАВАЊА).
- Предавања се одржавају у просторијама Академије, петком од 13 до 15:25 у Амфитеатру 4).
Вежбе: 15 поена
- На свакој вежби радимо студију случаја конкретног предузећа везано за тему која се те недеље обрађујемо на предавањима. Настојаћемо да доведемо и људе из праксе. Потребно је да за сваку недељу вежби (имамо 15 недеља вежби, дакле имаћете 15 домаћих задатака), урадите код куће одговоре на питање у писаној форми и пошаљете их на мејл професора. Упуства за израду домаћеих задатака за сваку недељу дата су на сајту предмета Канали маркетинга у одељку Вежбе.
- Вежбе се одржавају у просторијама Академије, петком од 15:30 до 17:05 у Амфитеатру 4).
- Сваки домаћи задатак носи 1 поен.
Семинарски рад: 5 поена
Тема за семинарски рад се добија у договору са професором у теминима када имамо предавања или вежбе.
Испит (усмено):
- Област: Основне компоненте система канала маркетинга; Системски приступ управљању каналима маркетинга; Избор одговарајуће структуре канала маркетинга; Методологија оцене учинка одабраних канала маркетеинга предузећа; Еволуција структуре канала маркетинга; Фактори који утичу на канале маркетинга, Савремена кретања у дистрибуцији која афирмишу значај канала маркетинга; и Вишеканална малопродаја у свету и Србији.
- Материјал за припрему испита: Уџбеник „Канали маркетинга“ аутора Анкица Борота-Тишма (од 1. до 8. поглавља) или материјали из power point презентације (од 1. до 15. Недеље), постављени су на сајт Академије предмета Канали маркетинга).
Коначна оцена се формира на основу броја бодова на следећи начин:
- 91 до 100 – оцена 10
- 81 до 90, оцена 9
- 71 до 80, оцена 8
- 61 до 70, оцена 7
- 51 до 60, оцена 6
- 0 до 50, оцена 5
Литература:
др Анкица Борота-Тишма, Канали маркетинга, Академија пословних струковних студија, Београд, 2019.
Уџбеник - КАНАЛИ МАРКЕТИНГА - БОРОТА ТИШМА АНКИЦА
Предиспитне обавезе и начин полагања испита
Предиспитне обавезе студената
Колоквијум 1 – 30 поена
- Област: Основне компоненте система канала маркетинга; Системски приступ управљању каналима маркетинга; Избор одговарајуће структуре канала маркетинга.
- Материјал за припрему колоквијума: Уџбеник „Канали маркетинга“ аутора Анкица Борота-Тишма (прва три поглавља), или материјали са power point презентације (првих 6 недеља, постављени су на сајт Академије предмета Канали маркетинга, ПРЕДАВАЊА).
- Предавања се одржавају у просторијама Академије, петком од 13 до 15:25 у Амфитеатру 4).
Колоквијум 2 – 20 поена
- Област: Методологија оцене учинка одабраних канала маркетеинга предузећа; Еволуција структуре канала маркетинга; Фактори који утичу на канале маркетинга, Савремена кретања у дистрибуцији која афирмишу значај канала маркетинга; и Вишеканална малопродаја у свету и Србији.
- Материјал за припрему другог колоквијума: Уџбеник „Канали маркетинга“ аутора Анкица Борота-Тишма (4. 5. 6. 7 и 8. поглавље), или материјали са power point презентације (од 7. до 15. недеље), постављени су на сајт Академије предмета Канали маркетинга, ПРЕДАВАЊА).
- Предавања се одржавају у просторијама Академије, петком од 13 до 15:25 у Амфитеатру 4).
Вежбе: 15 поена
- На свакој вежби радимо студију случаја конкретног предузећа везано за тему која се те недеље обрађујемо на предавањима. Настојаћемо да доведемо и људе из праксе. Потребно је да за сваку недељу вежби (имамо 15 недеља вежби, дакле имаћете 15 домаћих задатака), урадите код куће одговоре на питање у писаној форми и пошаљете их на мејл професора. Упуства за израду домаћеих задатака за сваку недељу дата су на сајту предмета Канали маркетинга у одељку Вежбе.
- Вежбе се одржавају у просторијама Академије, петком од 15:30 до 17:05 у Амфитеатру 4).
- Сваки домаћи задатак носи 1 поен.
Семинарски рад: 5 поена
Тема за семинарски рад се добија у договору са професором у теминима када имамо предавања или вежбе.
Испит (усмено):
- Област: Основне компоненте система канала маркетинга; Системски приступ управљању каналима маркетинга; Избор одговарајуће структуре канала маркетинга; Методологија оцене учинка одабраних канала маркетеинга предузећа; Еволуција структуре канала маркетинга; Фактори који утичу на канале маркетинга, Савремена кретања у дистрибуцији која афирмишу значај канала маркетинга; и Вишеканална малопродаја у свету и Србији.
- Материјал за припрему испита: Уџбеник „Канали маркетинга“ аутора Анкица Борота-Тишма (од 1. до 8. поглавља) или материјали из power point презентације (од 1. до 15. Недеље), постављени су на сајт Академије предмета Канали маркетинга).
Коначна оцена се формира на основу броја бодова на следећи начин:
- 91 до 100 – оцена 10
- 81 до 90, оцена 9
- 71 до 80, оцена 8
- 61 до 70, оцена 7
- 51 до 60, оцена 6
- 0 до 50, оцена 5
Литература:
др Анкица Борота-Тишма, Канали маркетинга, Академија пословних струковних студија, Београд, 2019.