-
Предаје и испитује
др Зорана Антић
-
Испитује
др Невена Докнић Недељка Живковић
* Кликом на филтер приказују се све информације о предмету за изабраног наставника.
- 2
- јул
Померање термина консултација
Консултације код предавача Недељке Живковић предвиђене за данас 02. јул померају се за сутра 03. јул у термину од 11:00 - 13:00 часова.
Оцена знања
Оцена знања (максимални број поена 100)
Предиспитне обавезе поена
активност у току предавања 5
активност у току вежби 5
колоквијуми 40
Завршни испит поена
писмени испит 20
усмени испит 30
Литература
Основна литература:
1. Антић, З., Менаџмент квалитета туристичких услуга, БПШ-ВШСС, Београд, 2016.
Додатна литература:
2. Aвелини Хољевац И., Управљање квалитетом у туризму и хотелској индустрији, Факултет за туристички и хотелски менаџмент, Опатија, 2002.
3. Kadampully, J., Mok, C., Sparks, B., Service Quality Managent in Hospitality, Tourism and Laisure, Routledge, New York, 2010.
О предмету
Циљ и исход предмета
Основни циљ предмета је да студентима пружи сагледавање и разумевање начина на који менаџмент квалитета може бити употребљен за унапређење услуга у туризму. Изучавањем овог предмета код студената се развија свест о квалитету као имиџу организације, који омогућава компаративну предност на глобалном тржишту. Савладавање овог предмета омогућава студентима да на основу теоријских знања и пренетих практичних искустава усвоје филозофију квалитета и принципе менаџмента квалитета као начин размишљања у процесу доношења пословних одлука, као и да примене алате квалитета за унапређење пословних процеса и организације у целини.
По успешном завршетку програмског садржаја Менаџмент квалитета туристичких услуга, студенти су оспособљени да: усвоје системски начин размишљања; идентификују потенцијалне купце; одреде потребе купаца; управљају односима са купцима; схвате значај лојалности купаца; стално унапређују квалитет процеса и туристичке услуге; креирају и функционишу у ефективним тимовима; дизајнирају стратегију квалитета примењујући алате квалитета у циљу сталних побољшања туристичке услуге кроз континуирано праћење и мерење индикатора квалитета туристичке услуге.
Садржај предмета
Теоријска настава:
Основе менаџмента квалитета; Значај стандарда и стандардизације у туризму; Планирање квалитета; Основни елементи за примену система менаџмента квалитета; Процес имплементације, сертификације и одржавања система менаџмента квалитетом; остали приступу менаџменту квалитета; Стратешки бенчмаркинг; Усмереност ка корисницима туристичких услуга; Менаџмент квалитета туристичких услуга; Индикатори квалитета туристичке услуге; Праћење и мерење квалитета туристичких услуга; Алати, методе и технике унапређења квалитета;
Практична настава је комплементарна предавањима. На вежбама се разрађују појмови који су изложени на предавањима и усредсређене су на решавање проблема и задатака, те дискусију изложених концепата. Облици рада који се спроводе на вежбама су: презентација допунских информација и примера, дискусије, појединачни и групни рад студената на решавању примера из праксе, презентација решења, квизови, симулације и игре, различити начини провере знања.