-
Предаје и испитује
др Снежана Лекић др Славица Мандић др Александра Ђурић
* Кликом на филтер
приказују се све информације о предмету за изабраног наставника.
- 14
- дец.
Одлагање консултација код др Александре Ђурић
Консултације код професорке, др Александре Ђурић, заказане за понедељак, 21.12.2020. године одлажу се до даљег. Сви студети могу се јавити професорки путем мејла, или у термину онлајн консултација.
- 17
- нов.
Привремена промена термина консултација код професорке Александре Ђурић
Консултације код професорке Александре Ђурић заказане за понедељак, 23.11.2020. године, одржаће се у среду, 18.11.2020. године, у термину од 14.00 до 16.00 часова.
- 9
- нов.
Одлагање консултација код др Александре Ђурић
Консултације код професорке, др Александре Ђурић, заказне за понедељак, 9.11.2020. године, одлажу се за следећи понедељак, 16.11.2020. године у 12 часова. Сви студенти који имају питања, или...
- 21
- окт.
Одлагање консултација код др Александре Ђурић
Koнултације код професорке, др Александре Ђурић, заказане за понедељак, 26.10.2020. године, померају се за уторак, 27.10.2020. године, у 12 часова.
- 11
- септ.
Промена времена консултација код др Александре Ђурић за понедељак, 13.09.2020. године
Консултације код професорке др Александре Ђурић заказане за понедељак, 13.09.2020. године, почеће у 13.00 часова, уместо у 12 часова.
Литература
Основна литература:
[1] Лекић, С., Мандић, С. (2020). Пословне комуникације: Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија.
Додатна литература:
[2] Lehman, C. M., Du Frene, D.D. (2015). Poslovna komunikacija (BCOM). Beograd: Data Status.
[3] Cardon, P. (2016). Business Communication: Developing Leaders for a Networked World. McGraw Hill.
[4] Bovee, J. V., Thill, C.L. (2015). Business Communication Today. Global Edition. Pearson Education.
[5] Ивановић, М., Ђурић, А. (2015). Пословне комуникације у туризму. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
[6] Ђуровић, Ђ., Јеринић, Д. (2014). Комуникације у бизнису. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
Обавезе студента
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад: 40 поена
Приступни рад: 20 поена
О предмету
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима.
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
Упутство за израду приступних радова
Уџбеник - ПОСЛОВНЕ КОМУНИКАЦИЈЕ - ЛЕКИЋ СНЕЖАНА, МАНДИЋ СЛАВИЦА
Литература
Основна литература:
[1] Лекић, С., Мандић, С. (2020). Пословне комуникације: Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија.
Додатна литература:
[2] Lehman, C. M., Du Frene, D.D. (2015). Poslovna komunikacija (BCOM). Beograd: Data Status.
[3] Cardon, P. (2016). Business Communication: Developing Leaders for a Networked World. McGraw Hill.
[4] Bovee, J. V., Thill, C.L. (2015). Business Communication Today. Global Edition. Pearson Education.
[5] Ивановић, М., Ђурић, А. (2015). Пословне комуникације у туризму. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
[6] Ђуровић, Ђ., Јеринић, Д. (2014). Комуникације у бизнису. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
Обавезе студента
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад 40 поена Приступни рад 20 поена
О предмету
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА:
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
Упутство за израду приступних радова
Уџбеник - ПОСЛОВНЕ КОМУНИКАЦИЈЕ - ЛЕКИЋ СНЕЖАНА, МАНДИЋ СЛАВИЦА
Додатна литература:
- Bovee, C. L., Thill, J. V. (2012). Suvremena poslovna komunikacija. Zagreb: Mate.
- Janjićević, N. (2009). Organizaciono ponašanje, Beograd: Data status.
- Schemerhorn, H. O. (2006). Organizational Behavior. New York: Wiley.
- Aronson, E., Vilson, T., Akert, R.(2013). Socijalna psihologija. Beograd: Mate.
Упутство за израду приступних радова
О предмету
ЛИТЕРАТУРА
Основна литература:
[1] Лекић, С., Мандић, С. (2020). Пословне комуникације: Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија.
Додатна литература:
[2] Lehman, C. M., Du Frene, D.D. (2015). Poslovna komunikacija (BCOM). Beograd: Data Status.
[3] Cardon, P. (2016). Business Communication: Developing Leaders for a Networked World. McGraw Hill.
[4] Bovee, J. V., Thill, C.L. (2015). Business Communication Today. Global Edition. Pearson Education.
[5] Ивановић, М., Ђурић, А. (2015). Пословне комуникације у туризму. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
[6] Ђуровић, Ђ., Јеринић, Д. (2014). Комуникације у бизнису. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
ОБАВЕЗЕ СТУДЕНТА
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад 40 поена Приступни рад 20 поена
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА:
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.