-
Предаје и испитује
др Снежана Лекић др Славица Мандић др Александра Ђурић
-
Држи вежбе
Ива Бубања Јована Радуловић
* Кликом на филтер
приказују се све информације о предмету за изабраног наставника.
- 21
- јун
Промена термина консултација код професорке Александре Ђурић
Консултације код професорке Александре Ђурић уместо у петак, одржаће се у четвртак, 23.6.2022. године, у термину од 11:30 до 13.30 сати.
- 4
- јун
Промена термина консултација код професорке Александре Ђурић за петак, 10.6.2022. године
Консултације код професорке Александре Ђурић заказане за петак, 10.6.2022. године, одржаће се у термину од 17.00 до 19:15 часова.
- 17
- мај
Промена термина консултација код професорке Александре Ђурић за петак, 20. мај 2022. године
Део консултација код професорке Александре Ђурић заказан за период од 14.00 до 15.00 часова у петак, 20. маја 2022. године се одлаже за следећи петак, 27. мај, у истом термину.
- 11
- апр.
Промена термина консултација код професорке Александре Ђурић заказаних за петак, 15.4.2022. године
Консултације код професорке, Александре Ђурић које су заказане за петак 15.4.2022. године одржаће се у понедељак, 18.4.2022. године, у термину од 12.00 до 14.00 часова.
- 4
- март
Промена термина консултација код професорке Александре Ђурић
Консултације код професорке Александре Ђурић заказане за петак, 4.3. 2022. године, одлажу се за следећу недељу у истом термину.
- 16
- феб.
Промена сатнице консултација код професорке Александре Ђурић за среду, 17.2.2022. године
Консултације код професорке Александре Ђурић заказане за четвртак, 17. 2.2022. године, одржаће се у термину од 11.00 до 13.00 часова.
- 22
- јун
Промена термина консултација код асистенткиње, Бубања Иве за недељу од 20 до 25. јуна 2022. године
Консултације код асистенткиње, Бубања Иве заказане за петак 24.6.2022. године одржаће се у четвртак, 23.6.2022. године у термину од 12.00 до 14.00 часова.
- 4
- јун
Промена термина консултација код асистенткиње Бубања Иве за петак, 10.6.2022. године
Консултације код асистенткиње Бубања Иве ће се у петак, 10.6.2022. године одржати у термину од 17.00 до 19.30. сати.
- 4
- март
Промена термина консултација код асистенткиње, Иве Бубање
Консултације код асистенткиње, Иве Бубање, заказане за петак, 4.3. 2022. године, одлажу се за следећу недељу у истом термину.
- 25
- феб.
Промена времена одржавања консултација за петак, 25.2.2022. године
Консултације код асистенкиње, Бубања Иве, у петак, 25.2.2022. године, одржаће се у термину од 10.00 до 12.00 сати.
Литература
[1] Лекић, С., Мандић, С. (2021). Пословне комуникације: Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија.
[2] Lehman, C. M., Du Frene, D. D. (2015). Poslovna komunikacija (BCOM). Beograd: Data status.
[3] Cardon, P. (2016). Business Communication: Developing Leaders for a Networked World. McGraw Hill.
[4] Bovee, J. V., Thill, C.L. (2015). Business Communication Today. Global Edition. Pearson Education.
[5] Ивановић, М., Ђурић, А. (2015). Пословне комуникације у туризму. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
[6] Ђуровић, Ђ., Јеринић, Д. (2014). Комуникације у бизнису. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
Обавезе студента
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад: 40 поена
Приступни рад: 20 поена
О предмету
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима.
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
Упутство за израду приступних радова
Уџбеник - ПОСЛОВНЕ КОМУНИКАЦИЈЕ - ЛЕКИЋ СНЕЖАНА, МАНДИЋ СЛАВИЦА
ЛИТЕРАТУРА
Основна литература:
[1] Лекић, С., Мандић, С. (2020). Пословне комуникације: Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија.
Додатна литература:
[2] Lehman, C. M., Du Frene, D.D. (2015). Poslovna komunikacija (BCOM). Beograd: Data Status.
[3] Cardon, P. (2016). Business Communication: Developing Leaders for a Networked World. McGraw Hill.
[4] Bovee, J. V., Thill, C.L. (2015). Business Communication Today. Global Edition. Pearson Education.
[5] Ивановић, М., Ђурић, А. (2015). Пословне комуникације у туризму. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
[6] Ђуровић, Ђ., Јеринић, Д. (2014). Комуникације у бизнису. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
ОБАВЕЗЕ СТУДЕНТА
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад: 40 поена
Приступни рад: 20 поена
О ПРЕДМЕТУ
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима.
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
УПУТСТВО ЗА ИЗРАДУ ПРИСТУПНИХ РАДОВА
Уџбеник - ПОСЛОВНЕ КОМУНИКАЦИЈЕ - ЛЕКИЋ СНЕЖАНА, МАНДИЋ СЛАВИЦА
Додатна литература:
- Bovee, C. L., Thill, J. V. (2012). Suvremena poslovna komunikacija. Zagreb: Mate.
- Janjićević, N. (2009). Organizaciono ponašanje, Beograd: Data status.
- Schemerhorn, H. O. (2006). Organizational Behavior. New York: Wiley.
- Aronson, E., Vilson, T., Akert, R.(2013). Socijalna psihologija. Beograd: Mate.
ОБАВЕЗЕ СТУДЕНТА
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад: 40 поена
Приступни рад: 20 поена
О ПРЕДМЕТУ
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима.
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
УПУТСТВО ЗА ИЗРАДУ ПРИСТУПНИХ РАДОВА
Оквирне теме за приступне радове уз Пословних комуникација
Подељено градиво са часова вежби из Пословних комуникација
У складу са чињеницом да вежбе из Пословних комуникација држе асистенкиње Ива Бубања и Јована Радуловић, један део градива који покривају вежбе из датог предмета можете наћи под падајућим менијом испод имена једне асистекиње, а други део градива у падајућем менију испод имена друге асистенкиње.
Обавезна и додатна литература за вежбе из Пословних комуникација
Обавезна литература:
- Лекић, С., Мандић, С. (2020). Пословне комуникације. Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија
Додатна литература:
- Bovee, C. L., Thill, J. V. (2012). Suvremena poslovna komunikacija. Zagreb: Mate.
- Dženkins, F. (2003). Oglašavanje, Beograd: Clio.
- Istman, T., S., Ferguson, A., D., Klajn, A., R. (2004). Promocija i marketing elektronskih medija. Beograd: Clio.
- Milivojević, S. (2010). Hrestomatija iz javnog mnjenja, Beograd: Fakultet političkih nauka.
- Radojković, M., Miletić, M. (2008). Komuniciranje, mediji i društvo. Beograd: Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu.
- Vilkoks, D. L., Kameron, G. T., Olt, F. H., Ejdži, V. K. (2006). Odnosi s javnošću: studijsko izdanje. Beograd: Centar za izdavačku delatnost Ekonomskog fakulteta u Beogradu.
- Zonić, D. (1999). Svet reklame. Beograd: Prosveta.
- Young, D. J. (2006). Foundations of business communication, New York: Mc Graw-Hill Irwin.