-
Предаје и испитује
др Снежана Лекић др Славица Мандић др Александра Ђурић
-
Држи вежбе
др Ива Бубања Јована Радуловић
* Кликом на филтер
приказују се све информације о предмету за изабраног наставника.
- 17
- септ.
Померање термина консултација код др Снежане Лекић
Консултације киод професорке др Снежане Лекић, заказане за уторак 19.9.2023. године померсју се за уторак 26.9.2023. године у за то одређеном термину.
- 14
- јун
Промена термина консултација код професорке Александре Ђурић
Консултације код професорке Александре Ђурић заказане за петак, померају се за четвртак, 15.6.2023. године, у термину од 15.00 до 17.00 часова.
- 25
- мај
Промена термина испита код професорке Александре Ђурић
Сви испити код професорке Александре Ђурић заказани за 12. јун 2023. године одржаће се у новом термину, а то је: уторак, 20. јун 2023. године, у амфитеатру А1 са почетком у 10.00 сати.
- 10
- март
Одлагање консултација код професорке Александре Ђурић
Консултације код професорке Александре Ђурић одлажу се за следећи петак, 17.3.2023. године, у истом термину због болести професорке.
- 28
- авг.
Одлагање термина консултација код др Иве Бубања, вишег предавача
Консултације код др Иве Бубање померају се са уторка, 29.08.2023. године, на следећи уторак, 5.09.2023. године и одржаће се у већ предвиђеном термину.
- 23
- апр.
Промена термина консултација код више предавачице, Иве Бубање
Консултације код више предавачице Иве Бубање заказане за петак, 28.4.2023. године, померају се за понедељак, 24.4.2023. године за термин од 11.00 до 12.10 часова и потом од 13.30 до 14.30 сати.
- 22
- март
Померање термина консултација код више предавачице Иве Бубање
Консултације код више предвачице, Иве Бубање, померају се са петка, 24.3.2023. године, на четвртак, 23.3.2023. године, и одржаће се у термину од 11.00 до 13.30 часова.
- 5
- септ.
Јована Радуловић -онлајн консултације и путем мејла
Ове недеље 06.09.2023, редовне консултације средом 13.45 ч - 16.15 ч код др Јоване Радуловић, одржаће се у истом термину али само путем мејла и/или у онлајн формату путем MS Teams линка...
Литература
[1] Лекић, С., Мандић, С. (2022). Пословне комуникације: Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија.
[2] Lehman, C. M., Du Frene, D. D. (2015). Poslovna komunikacija (BCOM). Beograd: Data status.
[3] Cardon, P. (2016). Business Communication: Developing Leaders for a Networked World. McGraw Hill.
[4] Bovee, J. V., Thill, C.L. (2015). Business Communication Today. Global Edition. Pearson Education.
[5] Ивановић, М., Ђурић, А. (2015). Пословне комуникације у туризму. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
[6] Ђуровић, Ђ., Јеринић, Д. (2014). Комуникације у бизнису. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
Обавезе студента
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад: 40 поена
Приступни рад: 20 поена
О предмету
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима.
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
Упутство за израду приступних радова
Уџбеник - ПОСЛОВНЕ КОМУНИКАЦИЈЕ - ЛЕКИЋ СНЕЖАНА, МАНДИЋ СЛАВИЦА
ЛИТЕРАТУРА
Основна литература:
[1] Лекић, С., Мандић, С. (2020). Пословне комуникације: Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија.
Додатна литература:
[2] Lehman, C. M., Du Frene, D.D. (2015). Poslovna komunikacija (BCOM). Beograd: Data Status.
[3] Cardon, P. (2016). Business Communication: Developing Leaders for a Networked World. McGraw Hill.
[4] Bovee, J. V., Thill, C.L. (2015). Business Communication Today. Global Edition. Pearson Education.
[5] Ивановић, М., Ђурић, А. (2015). Пословне комуникације у туризму. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
[6] Ђуровић, Ђ., Јеринић, Д. (2014). Комуникације у бизнису. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
ОБАВЕЗЕ СТУДЕНТА
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад: 40 поена
Приступни рад: 20 поена
О ПРЕДМЕТУ
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима.
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
УПУТСТВО ЗА ИЗРАДУ ПРИСТУПНИХ РАДОВА
Уџбеник - ПОСЛОВНЕ КОМУНИКАЦИЈЕ - ЛЕКИЋ СНЕЖАНА, МАНДИЋ СЛАВИЦА
Додатна литература:
- Bovee, C. L., Thill, J. V. (2012). Suvremena poslovna komunikacija. Zagreb: Mate.
- Janjićević, N. (2009). Organizaciono ponašanje, Beograd: Data status.
- Schemerhorn, H. O. (2006). Organizational Behavior. New York: Wiley.
- Aronson, E., Vilson, T., Akert, R.(2013). Socijalna psihologija. Beograd: Mate.
ОБАВЕЗЕ СТУДЕНТА
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад: 40 поена
Приступни рад: 20 поена
О ПРЕДМЕТУ
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима.
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
УПУТСТВО ЗА ИЗРАДУ ПРИСТУПНИХ РАДОВА
Оквирне теме за приступне радове уз Пословних комуникација
Подељено градиво са часова вежби из Пословних комуникација
У складу са чињеницом да вежбе из Пословних комуникација држе асистенкиње Ива Бубања и Јована Радуловић, један део градива који покривају вежбе из датог предмета можете наћи под падајућим менијом испод имена једне асистекиње, а други део градива у падајућем менију испод имена друге асистенкиње.
Обавезна и додатна литература за вежбе из Пословних комуникација
Обавезна литература:
- Лекић, С., Мандић, С. (2020). Пословне комуникације. Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија
Додатна литература:
- Bovee, C. L., Thill, J. V. (2012). Suvremena poslovna komunikacija. Zagreb: Mate.
- Dženkins, F. (2003). Oglašavanje, Beograd: Clio.
- Istman, T., S., Ferguson, A., D., Klajn, A., R. (2004). Promocija i marketing elektronskih medija. Beograd: Clio.
- Milivojević, S. (2010). Hrestomatija iz javnog mnjenja, Beograd: Fakultet političkih nauka.
- Radojković, M., Miletić, M. (2008). Komuniciranje, mediji i društvo. Beograd: Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu.
- Vilkoks, D. L., Kameron, G. T., Olt, F. H., Ejdži, V. K. (2006). Odnosi s javnošću: studijsko izdanje. Beograd: Centar za izdavačku delatnost Ekonomskog fakulteta u Beogradu.
- Zonić, D. (1999). Svet reklame. Beograd: Prosveta.
- Young, D. J. (2006). Foundations of business communication, New York: Mc Graw-Hill Irwin.