-
Предаје и испитује
др Снежана Лекић др Славица Мандић др Александра Ђурић
-
Држи вежбе
др Ива Бубања Јована Радуловић
* Кликом на филтер
приказују се све информације о предмету за изабраног наставника.
- 10
- март
Одлагање консултација код професорке Александре Ђурић
Консултације код професорке Александре Ђурић одлажу се за следећи петак, 17.3.2023. године, у истом термину због болести професорке.
- 5
- феб.
Одлагање термина консултација код професорке Александре Ђурић
Консултације код професорке Александре Ђурић заказане за понедељак, 6.2.2023. године, одлажу се за следећи понедељак у истом термину.
- 16
- дец.
Промена термина консултација код професорке Александре Ђурић за недељу од 19.12. 2022. до 23.12.2022. године
Консултације код проф. Александре Ђурић заказане за понедељак, 19.12.2022. године, одржаће се у среду, 21.12.2022. године у термину од 11.00 до 13.00 часова због обележавања славе.
- 4
- дец.
Померање почетка консултација код проф. Александре Ђурић
Консултације код проф. Александре Ђурић заказане за понедељак, 5.12.2022. године, почеће у 13.00 сати уместо у 12.00.
- 14
- нов.
Одлагање термина консултација код професорке Александре Ђурић
Консултације код професорке Александре Ђурић одржаће се данас, у понедељак, 14.11.2022. године са почетком у 13.00 часова.
- 22
- март
Померање термина консултација код више предавачице Иве Бубање
Консултације код више предвачице, Иве Бубање, померају се са петка, 24.3.2023. године, на четвртак, 23.3.2023. године, и одржаће се у термину од 11.00 до 13.30 часова.
- 7
- феб.
Померање термина консултација код асистенткиње Иве Бубање
Консултације код асистенткиње Иве Бубање заказане за среду, 8.2.2023. године, одржаће се у четвртак, 9.2.2023. године, са почетком у 12.00 часова.
- 8
- март
Термин консултација др Јована Радуловић
Редовне консултације код асистенткиње др Радуловић Јоване се одлажу за четвртак у истом термину: 13.45 ч - 16.15 ч.
- 6
- феб.
Др Јована Радуловић - померање термина консултација
Ове недеље (06.02. - 09.02.) регуларне консултације средом код асистенткиње др Јоване Радуловић ће се одржати истог дана али од 12.00 ч до 14.30 ч.
- 28
- дец.
Др Јована Радуловић - Пословне комуникације, промена термина вежби
Вежбе из Пословних комуникација предвиђене за 29.12.2022. одржаће се 30.12.2022. у истом временском термину ( 16.20 ч - 17.50 ч) у А - 3
Литература
[1] Лекић, С., Мандић, С. (2022). Пословне комуникације: Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија.
[2] Lehman, C. M., Du Frene, D. D. (2015). Poslovna komunikacija (BCOM). Beograd: Data status.
[3] Cardon, P. (2016). Business Communication: Developing Leaders for a Networked World. McGraw Hill.
[4] Bovee, J. V., Thill, C.L. (2015). Business Communication Today. Global Edition. Pearson Education.
[5] Ивановић, М., Ђурић, А. (2015). Пословне комуникације у туризму. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
[6] Ђуровић, Ђ., Јеринић, Д. (2014). Комуникације у бизнису. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
Обавезе студента
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад: 40 поена
Приступни рад: 20 поена
О предмету
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима.
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
Упутство за израду приступних радова
Уџбеник - ПОСЛОВНЕ КОМУНИКАЦИЈЕ - ЛЕКИЋ СНЕЖАНА, МАНДИЋ СЛАВИЦА
ЛИТЕРАТУРА
Основна литература:
[1] Лекић, С., Мандић, С. (2020). Пословне комуникације: Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија.
Додатна литература:
[2] Lehman, C. M., Du Frene, D.D. (2015). Poslovna komunikacija (BCOM). Beograd: Data Status.
[3] Cardon, P. (2016). Business Communication: Developing Leaders for a Networked World. McGraw Hill.
[4] Bovee, J. V., Thill, C.L. (2015). Business Communication Today. Global Edition. Pearson Education.
[5] Ивановић, М., Ђурић, А. (2015). Пословне комуникације у туризму. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
[6] Ђуровић, Ђ., Јеринић, Д. (2014). Комуникације у бизнису. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
ОБАВЕЗЕ СТУДЕНТА
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад: 40 поена
Приступни рад: 20 поена
О ПРЕДМЕТУ
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима.
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
УПУТСТВО ЗА ИЗРАДУ ПРИСТУПНИХ РАДОВА
Уџбеник - ПОСЛОВНЕ КОМУНИКАЦИЈЕ - ЛЕКИЋ СНЕЖАНА, МАНДИЋ СЛАВИЦА
Додатна литература:
- Bovee, C. L., Thill, J. V. (2012). Suvremena poslovna komunikacija. Zagreb: Mate.
- Janjićević, N. (2009). Organizaciono ponašanje, Beograd: Data status.
- Schemerhorn, H. O. (2006). Organizational Behavior. New York: Wiley.
- Aronson, E., Vilson, T., Akert, R.(2013). Socijalna psihologija. Beograd: Mate.
ОБАВЕЗЕ СТУДЕНТА
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад: 40 поена
Приступни рад: 20 поена
О ПРЕДМЕТУ
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима.
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
УПУТСТВО ЗА ИЗРАДУ ПРИСТУПНИХ РАДОВА
Оквирне теме за приступне радове уз Пословних комуникација
Подељено градиво са часова вежби из Пословних комуникација
У складу са чињеницом да вежбе из Пословних комуникација држе асистенкиње Ива Бубања и Јована Радуловић, један део градива који покривају вежбе из датог предмета можете наћи под падајућим менијом испод имена једне асистекиње, а други део градива у падајућем менију испод имена друге асистенкиње.
Обавезна и додатна литература за вежбе из Пословних комуникација
Обавезна литература:
- Лекић, С., Мандић, С. (2020). Пословне комуникације. Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија
Додатна литература:
- Bovee, C. L., Thill, J. V. (2012). Suvremena poslovna komunikacija. Zagreb: Mate.
- Dženkins, F. (2003). Oglašavanje, Beograd: Clio.
- Istman, T., S., Ferguson, A., D., Klajn, A., R. (2004). Promocija i marketing elektronskih medija. Beograd: Clio.
- Milivojević, S. (2010). Hrestomatija iz javnog mnjenja, Beograd: Fakultet političkih nauka.
- Radojković, M., Miletić, M. (2008). Komuniciranje, mediji i društvo. Beograd: Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu.
- Vilkoks, D. L., Kameron, G. T., Olt, F. H., Ejdži, V. K. (2006). Odnosi s javnošću: studijsko izdanje. Beograd: Centar za izdavačku delatnost Ekonomskog fakulteta u Beogradu.
- Zonić, D. (1999). Svet reklame. Beograd: Prosveta.
- Young, D. J. (2006). Foundations of business communication, New York: Mc Graw-Hill Irwin.