Маркетинг (2025. год.)-осс

Сврха студијског програмa Mаркетинг јесте да студентима пружи теоријска и практична знања из области маркетинга и трговине у савременом пословном окружењу; да их оспособи за ефикасно обављање све сложенијих послова из области трговинског (набавног и продајног) пословања, са тежиштем на кључне продајне активности и активности маркетинга, укључјујући функције анализе набавног и продајног, домаћег и иностраног тржишта и конкуренције, активности одређивања цена, маркетинг логистике и основних елемената интегрисаних маркетинг комуникација

Након завршетка студијског програма Маркетинг студент може радити као аналитичар тржишта, референт продаје, тржишни заступник; комерцијалиста, референт набавке, менаџер продајног објекта, менаџер категорије производа; бренд менаџер; портфолио менаџер. Поред тога, може да обавља послове планирања набавног и продајног асортимана, послове калкулисања набавних цена, одређивања продајних цена, послове из области маркетиншких комуникација (креирања плана пропагандних активности, послове директног маркетинга, односи с јавношћу, управљања односима са купцима), послове маркетинг истраживања, послови из домена физичке дистрибуције, управљања залихама и другим активности из домена маркетинг логистике.

 

ПРВА ГОДИНА:

Први семестар: 4 обавезна предмета (27 бодова)

Други семестар: 4 обавезна предмета, 1 изборни предмет, стручна пракса (33 бода),

ДРУГА ГОДИНА:

Трећи семестар: 3 обавезна предмета, 2 изборни предмет (33 бод)

Четврти семестар: 3 обавезна предмета, 1 изборни предмет, стручна пракса (27 бодова),

ТРЕЋА ГОДИНА:

МОДУЛ 1: ДИГИТАЛНИ МАРКЕТИНГ:

Пети семестар: 3 обавезна предмета, 1 изборни предмет (27 бодова)

Шести семестар: 2 обавезна предмета, 2 изборна предмета, стручна пракса и пројектни рад  (33 бода)

МОДУЛ 2: ПРОДАЈА И КОМУНИКАЦИЈА:

Пети семестар: 3 обавезна предмета, 1 изборни предмет (27 бодова)

Шести семестар: 2 обавезна предмета, 2 изборна предмета, стручна пракса и пројектни рад  (33 бода)

Шифра Предмета Семестар Број часова ЕСПБ
001 ЕКОНОМИЈА 1 3 + 2 7
002 ПОСЛОВНА ЕКОНОМИКА 1 3 + 2 7
007 МЕНАЏМЕНТ 1 3 + 2 6
185 МАТЕМАТИКА ЗА ЕКОНОМИСТЕ 1 3 + 2 7
006 РАЧУНОВОДСТВО 2 3 + 2 6
008 МАРКЕТИНГ 2 3 + 2 6
418 ПОСЛОВНО ПРАВО 2 3 + 2 6
627 ПОСЛОВНИ ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК 2 3 + 2 5
676 ПРОЈЕКТНИ ЗАДАТАК ИЗ ОБЛАСТИ МАРКЕТИНГА 1 2 0 + 2 4
Изборни 1 2 2 + 1
003 СОЦИОЛОГИЈА У БИЗНИСУ 2 2 + 1 6
515 ЕКОНОМСКЕ ИНТЕГРАЦИЈЕ 2 2 + 1 6
Укупно ЕСПБ 60

Завршетком студијског програма Маркетинг и трговина основних струковних студија кандидат стиче звање струковни економиста и укупно 180 ЕСПБ.