Циљ студијског програма ПОСЛОВНА ЕКОНОМИЈА јесте образовање струковних мастер економиста из области пословне економије који ће примењивати савремене концепте, методе и технике у доношењу рационалних оперативних и стратешких пословних одлука у предузећима из реалног и финансијског сектора у складу са захтевима савременог пословног окружења.
Исход процеса учења јесте компетентан струковни мастер економиста који може да креира, вреднује и имплементира стратешке и важније тактичке пословне одлуке у складу са дугорочним циљевима и расположивим ресурсима предузећа из различитих привредних грана и области.
Студенти ће стећи компетенције да обављају рачуноводствене, финансијске, комерцијалне и друге послове предузећа из различитих привредних грана и области, да разумеју кључне фазе у процесу пословног одлучивања, да примене савремене методе у доношењу пословних одлука и у рационализацији производње и вршења услуга, да при креирању пословних стратегија узму у обзир повезаност и релативни значај појединих пословних функција и ресурса предузећа, да приликом доношења важнијих пословних одлука узму у обзир дугорочне циљеве предузећа, да доносе оперативне и стратешке одлуке из домена набавног, продајног и финансијског пословања и да при томе узму у обзир захтеве саврмене филозофије маркетинга.
ПРВА ГОДИНА:
Први семестар: 4 обавезна предмета (28 бодова)
Други семестар: 2 обавезна предмета, 2 изборна предмет, стручна пракса (32 бода)
ДРУГА ГОДИНА:
Трећи семестар: 3 обавезна предмета, 1 изборни предмет (29 бодова)
Четврти семестар: 1 обавезни предмет, 2 изборна предмета стручна пракса и пројектни рад, завршни рад (31 бод)
Рб. | Шифра | Предмета | Семестар | Број часова | ЕСПБ |
---|---|---|---|---|---|
1 | 214 | ОРГАНИЗАЦИОНО ПОНАШАЊЕ | 1 | 3 + 2 | 7 |
2 | 222 | ПОСЛОВНЕ КОМУНИКАЦИЈЕ | 1 | 4 + 4 | 7 |
3 | 552 | ЕКОНОМСКА АНАЛИЗА ПРИВРЕДНИХ СУБЈЕКАТА | 1 | 3 + 2 | 7 |
4 | 558 | МЕТОДОЛОГИЈА ИСТРАЖИВАЧКОГ РАДА | 1 | 3 + 2 | 7 |
5 | 026 | МЕНАЏЕРСКО РАЧУНОВОДСТВО | 2 | 3 + 2 | 7 |
6 | 565 | СТРАТЕГИЈСКИ МАРКЕТИНГ | 2 | 3 + 2 | 7 |
7 | Изборни 1 | 2 | 3 + 2 | ||
473 | МЕНАЏМЕНТ ЉУДСКИХ РЕСУРСА | 2 | 3 + 2 | 7 | |
561 | ПОСЛОВНИ МАРКЕТИНГ | 2 | 3 + 2 | 7 | |
570 | УПРАВЉАЊЕ ПОСЛОВНИМ ПЕРФОРМАНСАМА | 2 | 3 + 2 | 7 | |
8 | Изборни 2 | 2 | 3 + 2 | ||
472 | ПОСЛОВНО ОДЛУЧИВАЊЕ | 2 | 3 + 2 | 7 | |
557 | МЕЂУНАРОДНО ФИНАНСИЈСКО ПОСЛОВАЊЕ | 2 | 3 + 2 | 7 | |
562 | ПРИМЕЊЕНА МАРКЕТИНГ ИСТРАЖИВАЊА | 2 | 3 + 2 | 7 | |
566 | СТРУЧНА ПРАКСА (МАС. 1 ГОДИНА) | 2 | 0 + 8 | 4 | |
Укупно ЕСПБ | 60 |
Рб. | Шифра | Предмета | Семестар | Број часова | ЕСПБ |
---|---|---|---|---|---|
9 | 162 | ФИНАНСИЈСКИ МЕНАЏМЕНТ | 3 | 3 + 2 | 8 |
10 | 208 | ИНТЕГРИСАНИ МЕНАЏМЕНТ СИСТЕМИ | 3 | 3 + 2 | 6 |
11 | 563 | РЕВИЗОРСКО ФИНАНСИЈСКО ИЗВЕШТАВАЊЕ | 3 | 3 + 2 | 7 |
12 | Изборни 3 | 3 | 3 + 2 | ||
215 | РЕИНЖЕЊЕРИНГ ПОСЛОВНИХ ПРОЦЕСА | 3 | 3 + 2 | 8 | |
224 | БАНКАРСКИ МЕНАЏМЕНТ | 3 | 3 + 2 | 8 | |
453 | РАДНО ПРАВО | 3 | 3 + 2 | 8 | |
13 | 573 | ФИНАНСИЈСКО ПРАВО | 4 | 3 + 2 | 7 |
14 | Изборни 4 | 4 | 3 + 3 | ||
221 | ФИНАНСИЈСКА АНАЛИЗА И ИНТЕРНА РЕВИЗИЈА | 4 | 3 + 3 | 7 | |
470 | ВРЕДНОВАЊЕ КОМПАНИЈА | 4 | 3 + 3 | 7 | |
569 | УПРАВЉАЊЕ ИНВЕСТИЦИЈАМА | 4 | 3 + 3 | 7 | |
15 | Изборни 5 | 4 | 3 + 3 | ||
078 | БЕРЗАНСКО ПОСЛОВАЊЕ | 4 | 3 + 3 | 7 | |
555 | ИНТЕГРИСАНЕ МАРКЕТИНШКЕ КОМУНИКАЦИЈЕ | 4 | 3 + 3 | 7 | |
574 | ФИСКАЛНИ МЕНАЏМЕНТ | 4 | 3 + 3 | 7 | |
567 | СТРУЧНА ПРАКСА И ПРОЈЕКТНИ РАД (МАС. 2 ГОДИНА) | 4 | 0 + 8 | 4 | |
553 | ЗАВРШНИ РАД (МАС.) | 4 | 0 + 10 | 6 | |
Укупно ЕСПБ | 60 |
Завршетком студијског програма Пословна економија мастер струковних студија кандидат стиче звање струковни мастер економиста и 120 ЕСПБ.