-
Predaje i ispituje
dr Ankica Borota Tišma
-
Ispituje
dr Radica Jovanović
-
Drži vežbe
dr Ankica Borota Tišma
* Klikom na filter prikazuju se sve informacije o predmetu za izabranog nastavnika.
Predispitne obaveze i način polaganja ispita
Предиспитне обавезе студената
Колоквијум 1 – 30 поена
- Област: Основне компоненте система канала маркетинга; Системски приступ управљању каналима маркетинга; Избор одговарајуће структуре канала маркетинга.
- Материјал за припрему колоквијума: Уџбеник „Канали маркетинга“ аутора Анкица Борота-Тишма (прва три поглавља), или материјали са power point презентације (првих 6 недеља, постављени су на сајт Академије предмета Канали маркетинга, ПРЕДАВАЊА).
- Предавања се одржавају у просторијама Академије, петком од 13 до 15:25 у Амфитеатру 4).
Колоквијум 2 – 20 поена
- Област: Методологија оцене учинка одабраних канала маркетеинга предузећа; Еволуција структуре канала маркетинга; Фактори који утичу на канале маркетинга, Савремена кретања у дистрибуцији која афирмишу значај канала маркетинга; и Вишеканална малопродаја у свету и Србији.
- Материјал за припрему другог колоквијума: Уџбеник „Канали маркетинга“ аутора Анкица Борота-Тишма (4. 5. 6. 7 и 8. поглавље), или материјали са power point презентације (од 7. до 15. недеље), постављени су на сајт Академије предмета Канали маркетинга, ПРЕДАВАЊА).
- Предавања се одржавају у просторијама Академије, петком од 13 до 15:25 у Амфитеатру 4).
Вежбе: 15 поена
- На свакој вежби радимо студију случаја конкретног предузећа везано за тему која се те недеље обрађујемо на предавањима. Настојаћемо да доведемо и људе из праксе. Потребно је да за сваку недељу вежби (имамо 15 недеља вежби, дакле имаћете 15 домаћих задатака), урадите код куће одговоре на питање у писаној форми и пошаљете их на мејл професора. Упуства за израду домаћеих задатака за сваку недељу дата су на сајту предмета Канали маркетинга у одељку Вежбе.
- Вежбе се одржавају у просторијама Академије, петком од 15:30 до 17:05 у Амфитеатру 4).
- Сваки домаћи задатак носи 1 поен.
Семинарски рад: 5 поена
Тема за семинарски рад се добија у договору са професором у теминима када имамо предавања или вежбе.
Испит (усмено):
- Област: Основне компоненте система канала маркетинга; Системски приступ управљању каналима маркетинга; Избор одговарајуће структуре канала маркетинга; Методологија оцене учинка одабраних канала маркетеинга предузећа; Еволуција структуре канала маркетинга; Фактори који утичу на канале маркетинга, Савремена кретања у дистрибуцији која афирмишу значај канала маркетинга; и Вишеканална малопродаја у свету и Србији.
- Материјал за припрему испита: Уџбеник „Канали маркетинга“ аутора Анкица Борота-Тишма (од 1. до 8. поглавља) или материјали из power point презентације (од 1. до 15. Недеље), постављени су на сајт Академије предмета Канали маркетинга).
Коначна оцена се формира на основу броја бодова на следећи начин:
- 91 до 100 – оцена 10
- 81 до 90, оцена 9
- 71 до 80, оцена 8
- 61 до 70, оцена 7
- 51 до 60, оцена 6
- 0 до 50, оцена 5
Литература:
др Анкица Борота-Тишма, Канали маркетинга, Академија пословних струковних студија, Београд, 2019.
Udžbenik - KANALI MARKETINGA - BOROTA TIŠMA ANKICA
Predispitne obaveze i način polaganja ispita
Предиспитне обавезе студената
Колоквијум 1 – 30 поена
- Област: Основне компоненте система канала маркетинга; Системски приступ управљању каналима маркетинга; Избор одговарајуће структуре канала маркетинга.
- Материјал за припрему колоквијума: Уџбеник „Канали маркетинга“ аутора Анкица Борота-Тишма (прва три поглавља), или материјали са power point презентације (првих 6 недеља, постављени су на сајт Академије предмета Канали маркетинга, ПРЕДАВАЊА).
- Предавања се одржавају у просторијама Академије, петком од 13 до 15:25 у Амфитеатру 4).
Колоквијум 2 – 20 поена
- Област: Методологија оцене учинка одабраних канала маркетеинга предузећа; Еволуција структуре канала маркетинга; Фактори који утичу на канале маркетинга, Савремена кретања у дистрибуцији која афирмишу значај канала маркетинга; и Вишеканална малопродаја у свету и Србији.
- Материјал за припрему другог колоквијума: Уџбеник „Канали маркетинга“ аутора Анкица Борота-Тишма (4. 5. 6. 7 и 8. поглавље), или материјали са power point презентације (од 7. до 15. недеље), постављени су на сајт Академије предмета Канали маркетинга, ПРЕДАВАЊА).
- Предавања се одржавају у просторијама Академије, петком од 13 до 15:25 у Амфитеатру 4).
Вежбе: 15 поена
- На свакој вежби радимо студију случаја конкретног предузећа везано за тему која се те недеље обрађујемо на предавањима. Настојаћемо да доведемо и људе из праксе. Потребно је да за сваку недељу вежби (имамо 15 недеља вежби, дакле имаћете 15 домаћих задатака), урадите код куће одговоре на питање у писаној форми и пошаљете их на мејл професора. Упуства за израду домаћеих задатака за сваку недељу дата су на сајту предмета Канали маркетинга у одељку Вежбе.
- Вежбе се одржавају у просторијама Академије, петком од 15:30 до 17:05 у Амфитеатру 4).
- Сваки домаћи задатак носи 1 поен.
Семинарски рад: 5 поена
Тема за семинарски рад се добија у договору са професором у теминима када имамо предавања или вежбе.
Испит (усмено):
- Област: Основне компоненте система канала маркетинга; Системски приступ управљању каналима маркетинга; Избор одговарајуће структуре канала маркетинга; Методологија оцене учинка одабраних канала маркетеинга предузећа; Еволуција структуре канала маркетинга; Фактори који утичу на канале маркетинга, Савремена кретања у дистрибуцији која афирмишу значај канала маркетинга; и Вишеканална малопродаја у свету и Србији.
- Материјал за припрему испита: Уџбеник „Канали маркетинга“ аутора Анкица Борота-Тишма (од 1. до 8. поглавља) или материјали из power point презентације (од 1. до 15. Недеље), постављени су на сајт Академије предмета Канали маркетинга).
Коначна оцена се формира на основу броја бодова на следећи начин:
- 91 до 100 – оцена 10
- 81 до 90, оцена 9
- 71 до 80, оцена 8
- 61 до 70, оцена 7
- 51 до 60, оцена 6
- 0 до 50, оцена 5
Литература:
др Анкица Борота-Тишма, Канали маркетинга, Академија пословних струковних студија, Београд, 2019.