-
Predaje i ispituje
dr Zorana Antić
-
Ispituje
dr Nevena Doknić Nedeljka Živković
-
Drži vežbe
Nedeljka Živković
* Klikom na filter prikazuju se sve informacije o predmetu za izabranog nastavnika.
- 2
- jul
Померање термина консултација
Консултације код предавача Недељке Живковић предвиђене за данас 02. јул померају се за сутра 03. јул у термину од 11:00 - 13:00 часова.
- 2
- jul
Померање термина консултација
Консултације код предавача Недељке Живковић предвиђене за данас 02. јул померају се за сутра 03. јул у термину од 11:00 - 13:00 часова.
Udžbenik - MENADžMENT KVALITETA - ANTIĆ ZORANA
Predispitne obaveze
Активност у току наставе 10
колоквијуми 60
Literatura
Обавезна литература
• Антић, З., Менаџмент квалитета, БАПУСС, Београд, 2022.
Додатна литература
• Evans, Ј. R., Lindsay, W. M., The Management and Control of Quality, McGraw-Hill, 2005.
• Summers, D., Quality management – creating and susteining organizational effectiveness, Pearson education Ltd., 2005.
Cilj i sadržaj predmeta
Циљ предмета
Основни циљ предмета је да студентима представи основне поставке теорије квалитета и њихове примене у свим сферама савременог пословања. Изучавањем овог предмета код студената се развија свест о квалитету као имиџу корпорације, који даје компаративну предност на глобалном тржишту. Савладавање овог предмета омогућава студентима да на основу теоријских знања и пренетих практичних искустава усвоје филозофију квалитета и принципе менаџмента квалитета као начин размишљања у процесу доношења пословних одлука, као и да примене алате квалитета за унапређење пословних процеса и организације у целини
Садржај предмета
Теоријска настава:
Основе менаџмента квалитета; Квалитет као стратегија организације; Окренутост купцима:очекивања купаца, задовољство купаца, стратегије за обраду рекламација; Организација и квалитет; Менаџмент квалитета у развоју; Менаџмент квалитета у производњи; Примена информационих система у менаџменту квалитета; Побољшавање процеса; Алати, технике и методе унапређења квалитета; Захтеви стандарда ISO 9001.
Практична настава је комплементарна предавањима. На вежбама се разрађују појмови који су изложени на предавањима и усредсређене су на решавање проблема и задатака, те дискусију изложених концепата. Облици рада који се спроводе на вежбама су: презентација допунских информација и примера, дискусије, појединачни и групни рад студената на решавању примера из праксе, презентација решења, квизови, симулације и игре, различити начини провере знања.