-
Predaje i ispituje
dr Snežana Lekić dr Slavica Mandić
-
Ispituje
dr Aleksandra Đurić dr Iva Bubanja
-
Drži vežbe
dr Iva Bubanja
* Klikom na filter prikazuju se sve informacije o predmetu za izabranog nastavnika.
- 11
- jun
Распоред полагања испита код професорке др Славице Мандић
Распоред полагања испита код професорке Славице Мандић одржаће се 12.6.2024 године према следећем распореду: 1. Социологија у бизнису - СП Финансије, рачуноводство и банкарство у 11.00 часова у...
- 20
- sept.
Померање термина консултација код др Иве Бубање за недељу од 23.9.2024. до 27.9.2024. године
Консултације код вишег предавача, Иве Бубање, заказне за петак, 27.9.2024. године, одржаће се у уторак, 24. 9. 2024. године, у термину од 11.00 до 13.00 сати.
- 3
- sept.
Померање термина консултација код др Иве Бубање за недељу од 2. септембра до 8. септембра 2024. године
Консултације код вишег предавача, Иве Бубање, одржаће се у четвртак, 5. септембра 2024. године, у термину од 13.00 до 15.00 часова, уместо у петак, 6. септембра 2024. године у истом термину.
- 11
- jun
Последњи термини одбране Практичних радова из Социологије у бизнису за јунски испитни рок код В. П. Иве Бубање
Последња два термина за одбрану практичних радова из Социологије у бизнису код вишег предавача, Иве Бубање, за јунски испитни рок су: петак, 14.6.2024. године, и понедељак, 17.6.2024. године од...
- 5
- jun
Промена термина консултација код вишег предавача Иве Бубање за петак, 7.6.2024. године
Консултације код вишег предавача, Иве Бубање, одржаће се у петак, 7.6.2024. године, у термину од 10.30 до 12.30 сати, уместо од 13.00 до 15.00 сати.
- 25
- apr.
Одлагање термина консултација код вишег предавача, Иве Бубање за петак, 26.4.2024. године
Консултације код вишег предвача, Иве Бубање, заказане за петак, 26.4.2024. године, одлажу се за следећи регуларни термин консултација због болести предавачице.
- 19
- feb.
Први термин часова вежби из Пословних комуникација на специјалистичким струковним студијама
Обавештавају се студенти специјалистичких струковних студија да ће се први час вежби из предмета Пословне комуникације, одржати у четвртак, 29. 2. 2024. године, у термину који је претходно предвиђен...
- 17
- nov.
Промена термина консултација код вишег предавача, Иве Бубање, за недељу од 20. до 24. новембра 2023. године
Консултације код вишег предавача, Иве Бубање, одржаће се следеће недеље у понедељак, 20.11.2023. године, уместо у четвртак, 23.11.2023. године, у термину од 13.00 до 15.00 часова.
- 20
- sept.
Померање термина консултација код др Иве Бубање за недељу од 23.9.2024. до 27.9.2024. године
Консултације код вишег предавача, Иве Бубање, заказне за петак, 27.9.2024. године, одржаће се у уторак, 24. 9. 2024. године, у термину од 11.00 до 13.00 сати.
- 3
- sept.
Померање термина консултација код др Иве Бубање за недељу од 2. септембра до 8. септембра 2024. године
Консултације код вишег предавача, Иве Бубање, одржаће се у четвртак, 5. септембра 2024. године, у термину од 13.00 до 15.00 часова, уместо у петак, 6. септембра 2024. године у истом термину.
- 11
- jun
Последњи термини одбране Практичних радова из Социологије у бизнису за јунски испитни рок код В. П. Иве Бубање
Последња два термина за одбрану практичних радова из Социологије у бизнису код вишег предавача, Иве Бубање, за јунски испитни рок су: петак, 14.6.2024. године, и понедељак, 17.6.2024. године од...
- 5
- jun
Промена термина консултација код вишег предавача Иве Бубање за петак, 7.6.2024. године
Консултације код вишег предавача, Иве Бубање, одржаће се у петак, 7.6.2024. године, у термину од 10.30 до 12.30 сати, уместо од 13.00 до 15.00 сати.
- 25
- apr.
Одлагање термина консултација код вишег предавача, Иве Бубање за петак, 26.4.2024. године
Консултације код вишег предвача, Иве Бубање, заказане за петак, 26.4.2024. године, одлажу се за следећи регуларни термин консултација због болести предавачице.
- 19
- feb.
Први термин часова вежби из Пословних комуникација на специјалистичким струковним студијама
Обавештавају се студенти специјалистичких струковних студија да ће се први час вежби из предмета Пословне комуникације, одржати у четвртак, 29. 2. 2024. године, у термину који је претходно предвиђен...
- 17
- nov.
Промена термина консултација код вишег предавача, Иве Бубање, за недељу од 20. до 24. новембра 2023. године
Консултације код вишег предавача, Иве Бубање, одржаће се следеће недеље у понедељак, 20.11.2023. године, уместо у четвртак, 23.11.2023. године, у термину од 13.00 до 15.00 часова.
Literatura
[1] Лекић, С., Мандић, С. (2022). Пословне комуникације: Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија.
[2] Lehman, C. M., Du Frene, D. D. (2015). Poslovna komunikacija (BCOM). Beograd: Data status.
[3] Cardon, P. (2016). Business Communication: Developing Leaders for a Networked World. McGraw Hill.
[4] Bovee, J. V., Thill, C.L. (2015). Business Communication Today. Global Edition. Pearson Education.
[5] Ивановић, М., Ђурић, А. (2015). Пословне комуникације у туризму. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
[6] Ђуровић, Ђ., Јеринић, Д. (2014). Комуникације у бизнису. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
Obaveze studenta
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад: 40 поена
Приступни рад: 20 поена
O predmetu
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима.
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
Uputstvo za izradu pristupnih radova
Udžbenik - POSLOVNE KOMUNIKACIJE - LEKIĆ SNEŽANA, MANDIĆ SLAVICA
Literatura
Основна литература:
[1] Лекић, С., Мандић, С. (2020). Пословне комуникације: Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија.
Додатна литература:
[2] Lehman, C. M., Du Frene, D.D. (2015). Poslovna komunikacija (BCOM). Beograd: Data Status.
[3] Cardon, P. (2016). Business Communication: Developing Leaders for a Networked World. McGraw Hill.
[4] Bovee, J. V., Thill, C.L. (2015). Business Communication Today. Global Edition. Pearson Education.
[5] Ивановић, М., Ђурић, А. (2015). Пословне комуникације у туризму. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
[6] Ђуровић, Ђ., Јеринић, Д. (2014). Комуникације у бизнису. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
Obaveze studenta
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад 40 поена Приступни рад 20 поена
O predmetu
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА:
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
Uputstvo za izradu pristupnih radova
Okvirne teme za pristupne radove uz Poslovnih komunikacija
Obavezna i dodatna literatura za vežbe iz Poslovnih komunikacija
Обавезна литература:
- Лекић, С., Мандић, С. (2020). Пословне комуникације. Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија
Додатна литература:
- Bovee, C. L., Thill, J. V. (2012). Suvremena poslovna komunikacija. Zagreb: Mate.
- Dženkins, F. (2003). Oglašavanje, Beograd: Clio.
- Istman, T., S., Ferguson, A., D., Klajn, A., R. (2004). Promocija i marketing elektronskih medija. Beograd: Clio.
- Milivojević, S. (2010). Hrestomatija iz javnog mnjenja, Beograd: Fakultet političkih nauka.
- Radojković, M., Miletić, M. (2008). Komuniciranje, mediji i društvo. Beograd: Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu.
- Vilkoks, D. L., Kameron, G. T., Olt, F. H., Ejdži, V. K. (2006). Odnosi s javnošću: studijsko izdanje. Beograd: Centar za izdavačku delatnost Ekonomskog fakulteta u Beogradu.
- Zonić, D. (1999). Svet reklame. Beograd: Prosveta.
- Young, D. J. (2006). Foundations of business communication, New York: Mc Graw-Hill Irwin.