-
Predaje i ispituje
dr Snežana Lekić dr Slavica Mandić dr Aleksandra Đurić
-
Ispituje
dr Iva Bubanja
-
Drži vežbe
dr Iva Bubanja
* Klikom na filter
prikazuju se sve informacije o predmetu za izabranog nastavnika.
- 14
- jun
Промена термина консултација код професорке Александре Ђурић
Консултације код професорке Александре Ђурић заказане за петак, померају се за четвртак, 15.6.2023. године, у термину од 15.00 до 17.00 часова.
- 25
- maj
Промена термина испита код професорке Александре Ђурић
Сви испити код професорке Александре Ђурић заказани за 12. јун 2023. године одржаће се у новом термину, а то је: уторак, 20. јун 2023. године, у амфитеатру А1 са почетком у 10.00 сати.
- 17
- nov.
Промена термина консултација код вишег предавача, Иве Бубање, за недељу од 20. до 24. новембра 2023. године
Консултације код вишег предавача, Иве Бубање, одржаће се следеће недеље у понедељак, 20.11.2023. године, уместо у четвртак, 23.11.2023. године, у термину од 13.00 до 15.00 часова.
- 17
- nov.
Промена термина вежби из Пословних комуникација на мастер струковним студијама за недељу од 20. до 24. новембра 2023. године
Вежбе из Пословних комуникација на мастер струковним студијама одржаће се следеће недеље у понедељак, 20.11. 2023. године, уместо у четвртак, 23.11.2023. године, у термину од 16.20 сати у слушаоници...
- 28
- avg.
Одлагање термина консултација код др Иве Бубања, вишег предавача
Консултације код др Иве Бубање померају се са уторка, 29.08.2023. године, на следећи уторак, 5.09.2023. године и одржаће се у већ предвиђеном термину.
- 23
- apr.
Промена термина консултација код више предавачице, Иве Бубање
Консултације код више предавачице Иве Бубање заказане за петак, 28.4.2023. године, померају се за понедељак, 24.4.2023. године за термин од 11.00 до 12.10 часова и потом од 13.30 до 14.30 сати.
- 22
- mart
Померање термина консултација код више предавачице Иве Бубање
Консултације код више предвачице, Иве Бубање, померају се са петка, 24.3.2023. године, на четвртак, 23.3.2023. године, и одржаће се у термину од 11.00 до 13.30 часова.
- 17
- nov.
Промена термина консултација код вишег предавача, Иве Бубање, за недељу од 20. до 24. новембра 2023. године
Консултације код вишег предавача, Иве Бубање, одржаће се следеће недеље у понедељак, 20.11.2023. године, уместо у четвртак, 23.11.2023. године, у термину од 13.00 до 15.00 часова.
- 17
- nov.
Промена термина вежби из Пословних комуникација на мастер струковним студијама за недељу од 20. до 24. новембра 2023. године
Вежбе из Пословних комуникација на мастер струковним студијама одржаће се следеће недеље у понедељак, 20.11. 2023. године, уместо у четвртак, 23.11.2023. године, у термину од 16.20 сати у слушаоници...
- 28
- avg.
Одлагање термина консултација код др Иве Бубања, вишег предавача
Консултације код др Иве Бубање померају се са уторка, 29.08.2023. године, на следећи уторак, 5.09.2023. године и одржаће се у већ предвиђеном термину.
- 23
- apr.
Промена термина консултација код више предавачице, Иве Бубање
Консултације код више предавачице Иве Бубање заказане за петак, 28.4.2023. године, померају се за понедељак, 24.4.2023. године за термин од 11.00 до 12.10 часова и потом од 13.30 до 14.30 сати.
- 22
- mart
Померање термина консултација код више предавачице Иве Бубање
Консултације код више предвачице, Иве Бубање, померају се са петка, 24.3.2023. године, на четвртак, 23.3.2023. године, и одржаће се у термину од 11.00 до 13.30 часова.
Literatura
[1] Лекић, С., Мандић, С. (2022). Пословне комуникације: Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија.
[2] Lehman, C. M., Du Frene, D. D. (2015). Poslovna komunikacija (BCOM). Beograd: Data status.
[3] Cardon, P. (2016). Business Communication: Developing Leaders for a Networked World. McGraw Hill.
[4] Bovee, J. V., Thill, C.L. (2015). Business Communication Today. Global Edition. Pearson Education.
[5] Ивановић, М., Ђурић, А. (2015). Пословне комуникације у туризму. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
[6] Ђуровић, Ђ., Јеринић, Д. (2014). Комуникације у бизнису. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
Obaveze studenta
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад: 40 поена
Приступни рад: 20 поена
O predmetu
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима.
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
Uputstvo za izradu pristupnih radova
Udžbenik - POSLOVNE KOMUNIKACIJE - LEKIĆ SNEŽANA, MANDIĆ SLAVICA
LITERATURA
Основна литература:
[1] Лекић, С., Мандић, С. (2020). Пословне комуникације: Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија.
Додатна литература:
[2] Lehman, C. M., Du Frene, D.D. (2015). Poslovna komunikacija (BCOM). Beograd: Data Status.
[3] Cardon, P. (2016). Business Communication: Developing Leaders for a Networked World. McGraw Hill.
[4] Bovee, J. V., Thill, C.L. (2015). Business Communication Today. Global Edition. Pearson Education.
[5] Ивановић, М., Ђурић, А. (2015). Пословне комуникације у туризму. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
[6] Ђуровић, Ђ., Јеринић, Д. (2014). Комуникације у бизнису. Београд: Београдска пословна школа - Висока школа струковних студија.
OBAVEZE STUDENTA
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад: 40 поена
Приступни рад: 20 поена
O PREDMETU
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима.
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
UPUTSTVO ZA IZRADU PRISTUPNIH RADOVA
Udžbenik - POSLOVNE KOMUNIKACIJE - LEKIĆ SNEŽANA, MANDIĆ SLAVICA
Додатна литература:
- Bovee, C. L., Thill, J. V. (2012). Suvremena poslovna komunikacija. Zagreb: Mate.
- Janjićević, N. (2009). Organizaciono ponašanje, Beograd: Data status.
- Schemerhorn, H. O. (2006). Organizational Behavior. New York: Wiley.
- Aronson, E., Vilson, T., Akert, R.(2013). Socijalna psihologija. Beograd: Mate.
OBAVEZE STUDENTA
ПРЕДИСПИТНЕ ОБАВЕЗЕ:
Активности током предавања: 5 поена
Практична настава: 5 поена
Истраживачки рад: 40 поена
Приступни рад: 20 поена
O PREDMETU
ЦИЉ ПРЕДМЕТА
Све пословне циљеве могуће је остварити ефикасном комуникацијом. Основни циљ предмета јесте да студенти стекну знање и вештине у пословним комуникацијама, као и способност изграђивања пословног стила у различитим контекстима и околностима.
САДРЖАЈ ПРЕДМЕТА
Процес комуникације: појмовно одређење, улога комуникације у савременом пословању, значај и врсте комуникације, модели и облици комуникације, елементи система комуникације. Улога и значај човека у комуницирању: упознавање личности човека као основа успешног комуницирања, разноврсност типова личности и њихова класификација са аспекта комуницирања. Култура и стратегија комуникације: креирање културе комуникације, култура и стереотипи у комуникацијама, вештина комуникације међу различитим културама, утицај културних образаца на стратегију комуникиације, комуникација и конкурентска предност, стратегија интегрисаних комуникација, вођство и моћ у комуникацијама. Комуницирање и односи с јавношћу: уметност и комуницирање, односи с јавношћу, избор циљних јавности и комуникација са њима, модели, технике и средства успостављања и развоја односа с јавношћу, изградња имиџа и репутације, креирање односа с медијима. Перспективе и препреке успешног комуницирања: претпоставке успешног комуницирања, проблеми у комуникацијама, конфликти и њихово решавање, комуникације новог доба (New age). Етика и етички стандарди у комуникацијама: улога етике, етички стандарди и пословна етика, природа морала и етике, принципи етике и етички кодекс и основе одговорности.
UPUTSTVO ZA IZRADU PRISTUPNIH RADOVA
Okvirne teme za pristupne radove uz Poslovnih komunikacija
Podeljeno gradivo sa časova vežbi iz Poslovnih komunikacija
У складу са чињеницом да вежбе из Пословних комуникација држе асистенкиње Ива Бубања и Јована Радуловић, један део градива који покривају вежбе из датог предмета можете наћи под падајућим менијом испод имена једне асистекиње, а други део градива у падајућем менију испод имена друге асистенкиње.
Obavezna i dodatna literatura za vežbe iz Poslovnih komunikacija
Обавезна литература:
- Лекић, С., Мандић, С. (2020). Пословне комуникације. Београд: Београдска академија пословних и уметничких струковних студија
Додатна литература:
- Bovee, C. L., Thill, J. V. (2012). Suvremena poslovna komunikacija. Zagreb: Mate.
- Dženkins, F. (2003). Oglašavanje, Beograd: Clio.
- Istman, T., S., Ferguson, A., D., Klajn, A., R. (2004). Promocija i marketing elektronskih medija. Beograd: Clio.
- Milivojević, S. (2010). Hrestomatija iz javnog mnjenja, Beograd: Fakultet političkih nauka.
- Radojković, M., Miletić, M. (2008). Komuniciranje, mediji i društvo. Beograd: Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu.
- Vilkoks, D. L., Kameron, G. T., Olt, F. H., Ejdži, V. K. (2006). Odnosi s javnošću: studijsko izdanje. Beograd: Centar za izdavačku delatnost Ekonomskog fakulteta u Beogradu.
- Zonić, D. (1999). Svet reklame. Beograd: Prosveta.
- Young, D. J. (2006). Foundations of business communication, New York: Mc Graw-Hill Irwin.