Cilj studijskog programa POSLOVNA EKONOMIJA jeste obrazovanje strukovnih master ekonomista iz oblasti poslovne ekonomije koji će primenjivati savremene koncepte, metode i tehnike u donošenju racionalnih operativnih i strateških poslovnih odluka u preduzećima iz realnog i finansijskog sektora u skladu sa zahtevima savremenog poslovnog okruženja.
Ishod procesa učenja jeste kompetentan strukovni master ekonomista koji može da kreira, vrednuje i implementira strateške i važnije taktičke poslovne odluke u skladu sa dugoročnim ciljevima i raspoloživim resursima preduzeća iz različitih privrednih grana i oblasti.
Studenti će steći kompetencije da obavljaju računovodstvene, finansijske, komercijalne i druge poslove preduzeća iz različitih privrednih grana i oblasti, da razumeju ključne faze u procesu poslovnog odlučivanja, da primene savremene metode u donošenju poslovnih odluka i u racionalizaciji proizvodnje i vršenja usluga, da pri kreiranju poslovnih strategija uzmu u obzir povezanost i relativni značaj pojedinih poslovnih funkcija i resursa preduzeća, da prilikom donošenja važnijih poslovnih odluka uzmu u obzir dugoročne ciljeve preduzeća, da donose operativne i strateške odluke iz domena nabavnog, prodajnog i finansijskog poslovanja i da pri tome uzmu u obzir zahteve savrmene filozofije marketinga.
PRVA GODINA:
Prvi semestar: 4 obavezna predmeta (28 bodova)
Drugi semestar: 2 obavezna predmeta, 2 izborna predmet, stručna praksa (32 boda)
DRUGA GODINA:
Treći semestar: 3 obavezna predmeta, 1 izborni predmet (29 bodova)
Četvrti semestar: 1 obavezni predmet, 2 izborna predmeta stručna praksa i projektni rad, završni rad (31 bod)
Šifra | Predmeta | Semestar | Broj časova | ESPB |
---|---|---|---|---|
214 | ORGANIZACIONO PONAŠANJE | 1 | 3 + 2 | 7 |
222 | POSLOVNE KOMUNIKACIJE | 1 | 4 + 4 | 7 |
552 | EKONOMSKA ANALIZA PRIVREDNIH SUBJEKATA | 1 | 3 + 2 | 7 |
558 | METODOLOGIJA ISTRAŽIVAČKOG RADA | 1 | 3 + 2 | 7 |
026 | MENADŽERSKO RAČUNOVODSTVO | 2 | 3 + 2 | 7 |
565 | STRATEGIJSKI MARKETING | 2 | 3 + 2 | 7 |
Izborni 1 | 2 | 3 + 2 | ||
473 | MENADŽMENT LJUDSKIH RESURSA | 2 | 3 + 2 | 7 |
561 | POSLOVNI MARKETING | 2 | 3 + 2 | 7 |
570 | UPRAVLJANJE POSLOVNIM PERFORMANSAMA | 2 | 3 + 2 | 7 |
Izborni 2 | 2 | 3 + 2 | ||
472 | POSLOVNO ODLUČIVANJE | 2 | 3 + 2 | 7 |
557 | MEĐUNARODNO FINANSIJSKO POSLOVANJE | 2 | 3 + 2 | 7 |
562 | PRIMENJENA MARKETING ISTRAŽIVANJA | 2 | 3 + 2 | 7 |
566 | STRUČNA PRAKSA (MAS. I GODINA) | 2 | 0 + 8 | 4 |
Ukupno ESPB | 60 |
Šifra | Predmeta | Semestar | Broj časova | ESPB |
---|---|---|---|---|
162 | FINANSIJSKI MENADŽMENT | 3 | 3 + 2 | 8 |
208 | INTEGRISANI MENADŽMENT SISTEMI | 3 | 3 + 2 | 6 |
563 | REVIZORSKO FINANSIJSKO IZVEŠTAVANJE | 3 | 3 + 2 | 7 |
Izborni 3 | 3 | 3 + 2 | ||
215 | REINŽENJERING POSLOVNIH PROCESA | 3 | 3 + 2 | 8 |
224 | BANKARSKI MENADŽMENT | 3 | 3 + 2 | 8 |
453 | RADNO PRAVO | 3 | 3 + 2 | 8 |
573 | FINANSIJSKO PRAVO | 4 | 3 + 2 | 7 |
Izborni 4 | 4 | 3 + 3 | ||
221 | FINANSIJSKA ANALIZA I INTERNA REVIZIJA | 4 | 3 + 3 | 7 |
470 | VREDNOVANJE KOMPANIJA | 4 | 3 + 3 | 7 |
569 | UPRAVLJANJE INVESTICIJAMA | 4 | 3 + 3 | 7 |
Izborni 5 | 4 | 3 + 3 | ||
078 | BERZANSKO POSLOVANJE | 4 | 3 + 3 | 7 |
555 | INTEGRISANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE | 4 | 3 + 3 | 7 |
574 | FISKALNI MENADŽMENT | 4 | 3 + 3 | 7 |
567 | STRUČNA PRAKSA I PROJEKTNI RAD (MAS. II GODINA) | 4 | 0 + 8 | 4 |
553 | ZAVRŠNI RAD (MAS.) | 4 | 0 + 10 | 6 |
Ukupno ESPB | 60 |
Završetkom studijskog programa Poslovna ekonomija master strukovnih studija kandidat stiče zvanje strukovni master ekonomista i 120 ESPB.